Van maandag 16 september t/m vrijdag 4 oktober 2024 is onze praktijk in verband met vakantie gesloten. Tijdens onze vakantie wordt er voor spoedgevallen als volgt waargenomen:

  • Patiënten waarvan de achternaam begint met de letters A t/m R: huisartsenpraktijk Ravellaan, Ravellaan 72, tel. 0252-222 910
     
  • Patiënten waarvan de achternaam begint met de letters S t/m Z: huisartsenpraktijk De Zeven Linden, Kerkweg 2a, tel. 0252-211 393

De praktijkverpleegkundige, praktijkondersteuners en diëtistes zijn deze week wel aanwezig voor hun eigen spreekuur.

 

Klachten

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts.

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wij kunnen dan samen met u kijken of we dit kunnen oplossen.

U kunt uw klacht mondeling of via dit formulier aan ons kenbaar maken. Wij zullen dan een afspraak met u maken om uw klacht te bespreken.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.

De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel.

Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088- 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patienten en uit leden namens de huisartsen, De commissie wordt bij gestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.